Tot slot - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anja Beks - WaarBenJij.nu Tot slot - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anja Beks - WaarBenJij.nu

Tot slot

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

16 December 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Zaterdag 12 dec. In Kaikoura de Peninsula walkway gelooen van 3 1/2 uur. De hele eindpunt van het schiereiland, langs rotsen over het strand tot we niet meer verder konden want er lagen robben en daar moet je zeker 10 meter vandaan blijven. Helemaal op handen en voeten omhoog geklauterd en de wandeling vervolg. Op Motorcamp in Waiau geslapen.
Zondag 13 dec. De hele dag in Hanmer Springs in een Spa gezeten tot het begon te regenen. Dit zijn verwarmde en mineraalbaden. Heerlijk!
Maandag 14 dec. De Conical Hill Walkway gelopen met een schitterd uitzicht over de vallei. Op Amberley Beach geeten maar gevlucht vanwege de lieveheersbeestjes. Op Waikuku Beach aan het strand gelegen. Op Kairaki Beach Motor Camp geslapen.
Dinsdag 15 dec. De hele morgen bijna alleen op het strand gelegen in Woodend Beach. Door naar Christchurch en het centrum bezichtigd of wat er van over is na de aardbeving van 2011. Naar top 10 Camping.
Woensdag 16 dec. De hele morgen de camper gepoetst en teruggebracht. We hebben totaal 4788 km gereden. Met de bus naar het centrum en gewinkeld. Te voet naar het All Stars Inn Hotel op Bealey Avenue en uit wezen eten.
Donderdag 17 dec. met de Shuttle bus naar het vliegveld en de lange reis van 43 uur kan beginnen. Christchurch- Melbourne- Dubai- Londen- Amsterdam. We hebben een hele mooie vakantie gehad en ontzettend veel gezien! Dankzij onze Koen die in Queenstown werkt, anders waren wij misschien nooit in Nieuw-Zeeland geweest. Bedankt voor de leuke reacties op onze site en tot ziens in Nederland. Groetjes Henk en Anja

• 18 December 2015 - 15:53

Els Vd Mortel:

Wauw idd wat een mooie reis/vakantie !
    Goeie terugreis en tot in lijssel
    Bedankt voor jullie mooie verhalen en foto's

• 18 December 2015 - 16:55

Rieky Leijssen:

Hey, Anja en Henk.

Dat laatste verslag had ik niet meer verwacht,,,ik dacht dat jullie al in t vliegtuig zouden zitten.
    Maar goed, dan lees de reactie maar weer vanuit de Eeuwselseweg, wonne.
    Een geweldige reis gehad, we horen jullie verhalen graag een keer LIVE.
    Maar dat zal wel goed komen.

Goeie vliegreis, en tot snel.

Grtz Rieky