Aankomst Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anja Beks - WaarBenJij.nu Aankomst Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anja Beks - WaarBenJij.nu

Aankomst Nieuw-Zeeland

Door: Henk en Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 November 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Zo we zijn aangekomen in Christchurch Nieuw-Zeeland. Een hele lange reis. Maandag 16 nov. om 12.30 vertrokken in Weert met de trein naar Schiphol. Om 17.25 met Britisch Airways naar Londen, daarna om 20.35 naar Sydney onderweg gestopt in Dubai om het vligtuig te poetsen en vol te tanken. Om 10.15 omhoog naar Christchurch. Na controle van de douane moesten ze mijn wandelschoenen nog poetsen vanwege wat zand aan de onderkant. Woensdag 18 nov. 17.00 uur (bij jullie is het dan woensdagmorgen 5.00) met de taxi naar Hotel Bealeys en vroeg naar bed. Donderdag 19 nov. de Camper ophalen en dan kan de vakantie pas echt beginnen. Groetjes Debeksjes

• 18 November 2015 - 21:30

Erik En Elly:

Fijn dat de reis goed verlopen is. Nou genieten van een geweldige vakantie en het weerzien van Koen. Groetjes uit de Zeilberg.

• 19 November 2015 - 13:10

Willy&Elly:

Hey hoi hallootje

Kei fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!!!
    Nu kan het avontuur pas echt beginnen!!!
    geniet in volle teugen en het weerzien van jullie Koen
    Doe hem de groeten van ons en heel fijn dat we jullie zo kunnen volgen!!!
    De groenten uit Lijssel van ons allemaal.................
    De Boppers

• 20 November 2015 - 09:35

Rieky Leijssen:

Hoi Anja en Henk;

Gelukkig, eindelijk heb ik jullie gevonden op waarbenjij.nu
    Nu weet ik ook dat jullie veilig aangekomen zijn. Nou komt t wel goed.
    Geniet van t weerzien met jullie Koen,,doe hem de groetjes van ons allen.
    Veel plezier, let goed op elkaar en genieten maar.
    Vele groetjes vanuit de Hutten, wonne.